Selasa, 01 Maret 2011

agak sibuk

walah kemaren 21 Dec 2010 ane jadi agak sibuk dikit, anggota pada gak masuk. Ada yg sakit and ada juga yg izin karena mengurus organisasi, pokok intinye sedikit ada 3 yg kagak masuk .
Pagi2 udah cek PH yg kagak ada tampilannye di SCADA, eh gak taunye emang di PLC belum ada programnye. belum kelar yg ini suddenly juragan telp nyuruh miting.
ane cabut miting lah, program PLC and wiring ane delegasikan ke anggota. alhamdulillah kelar juga tuh urusan PH, masing ada lagi control valve yg belom mau gerak dari SCADA, ane simpen aje buat besok dah.
siang rencana miting ama juragan2, tapi ada info di cancel, au ngapah tuh. mayan waktunye bisa buat ngerjain analizer H2SO4 yg meriang. brangkat bawa anggota 1 orang, kutak kutik di analizer, mane brisik banget deket ama blower segede gajah bikin kuping budek kalo kaga pake earplug. kelar juga tuh tuning analizer.   ada satu plant lagi yg ga ke handle kemaren, anggota suruh ngerjain radar level, tapi ampe sore katenye blum bisa juga, masih stuck bacaannye, ya wis lah besok aje terusin.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar